Skip Navigation LinksPrima pagina > Stiri arhivate >

SPIT Constanta a implementat pe dispozitive tip tableta doua chestionare de evaluare in cadrul agentiilor fiscale
27.08.2019

 Serviciul Public de Impozite si Taxe (SPIT) Constanta isi continua strategia digitala si aduce in atentia contribuabililor o noua metoda inovativa de a-si expune punctul de vedere cu privire la calitatea serviciilor oferite prin simpla completare a doua chestionare pe dispozitive electronice, tip tableta.

 
In salile de asteptare din cadrul agentiilor fiscale, contribuabilii au posibilitatea de a completa pe tabletele amplasate doua tipuri de chestionare:
- “Opinia dumneavoastra conteaza mult pentru noi” care cuprinde o sectiune cu un set de trei intrebari, unde este vizata aprecierea serviciului prestat de catre functionarii publici aflati la ghiseele institutiei, prin acordarea de calificative;
- “Chestionarul de evaluare privind satisfactia contribuabilului” - primele 5 intrebari fac referire la calitatea serviciilor oferite, profesionalismul, atitudinea personalului institutiei cu care a interactionat, precum si confortul spatiilor de asteptare. 
 
Acest concept nou, spre deosebire de modalitatile clasice de evaluare, ofera sansa la finalul chestionarelor de a propune sugestii ce pot imbunatatii calitatea Serviciul Public de Impozite si Taxe Constanta, prin analizare si satisfacere a cerintelor/asteptarilor contribuabililor, prezente si viitoare.
 
Orientarea catre contribuabili si intelegerea necesitatilor acestora sunt parti integrate din identitatea SPIT. Institutia recomanda completarea celor doua chestionare intrucat este esentiala identificarea exigentelor comunitatii locale, pentru a putea veni in sprijinul cetatenilor.
 

Program de lucru cu publicul


Luni, Marti, Miercuri, Vineri /  8:30 - 16:30
Joi /  8:30 - 18:30
Sambata, Duminica /  Inchis