Reorganizare SPIT Constanta
Serviciul Public de Impozite si Taxe Constanta aduce la cunostinta opiniei publice ca institutia se reorganizeaza in scopul consolidarii structurii organizatorice, a optimizarii activitatii, imbunatatirii serviciilor prestate si cresterii gradului de satisfactie al contribuabililor.
Procedura de reorganizare s-a realizat in mai multe etape, conform art. 100 si art. 107 din Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel:
– obtinerea avizului din partea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici pentru noua structura organizatorica, document pe care institutia l-a obtinut in data de 09.11.2015, nr. aviz 53032/2015;
– aprobarea noii structuri organizatorice in sedinta consiliului local din decembrie 2015, concretizata prin Hotararea Consiliului Local nr. 266/27.11.2015 pentru modificarea si completarea anexelor 3 si 4 din Hotararea Consiliului Local nr. 150/2010 privind aprobarea statului de functii si organigramei aparatului de specialitate al primarului muncipiului Constanta si institutiilor publice din subordinea Consiliului Local Constanta;
– reorganizarea efectiva dupa minimum 30 de zile de la data comunicarii Hotararii Consiliului Local nr. 266/27.11.2015 pentru modificarea si completarea anexelor 3 si 4 din Hotararea Consiliului Local nr. 150/2010 privind aprobarea statului de functii si organigramei aparatului de specialitate al primarului muncipiului Constanta si institutiilor publice din subordinea Consiliului Local Constanta, termen care s-a implinit la data de 12.01.2016.
In urma reorganizarii, institutia a infiintat inca o functie de director executiv adjunct, atributiile postului fiind preluate prin delegare de doamna Ganea Gabriela Iuliana, sef serviciu, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 400/2015 pentru apobarea Codului controlului internal/managerial al entitatilor publice, pana la data obtinerii avizului privind exercitarea temporara a unei functii publice de conducere.
Totodata, in cadrul reorganizarii, din totalul de 242 de functionari publici activi, se muta intre compartimente, sapte functionari publici de conducere, 15 functionari publici de executie care vor avea atributii asemanatoare fata de cele din prezent si 94 de functionari publici de executie care vor avea aceleasi atributii, mutarea constand in redenumirea sau realocarea compartimentului, in scopul eficientizarii activitatii, cresterii credibilitatii si increderii contribuabililor in calitatea serviciilor, precum si pentru obtinerea celor mai bune rezultate la competitiile privind inovatia si calitatea in sectorul public.