Sunt
Persoana Fizica
Sunt
P. F.
P. J.
Sunt
Persoana Juridica
Sunt
P. J.
P. F.

Anunt examen promovare in grad profesional


 

În conformitate cu prevederile art. 617 alin.(2) şi al art. 618 alin. (22) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, și ale Hotărârii Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța, organizează la sediul din bd. Tomis nr. 112, examen de promovare în grad profesional pentru următoarele funcții publice de execuție:

 

Nr. crt. Nr. funcții publice Funcția publică Clasa Gradul profesional deținut Compartiment Grad profesional după promovare
1. 1 inspector I asistent serviciul Resurse Umane, Salarizare principal
2. 2 inspector I asistent biroul Management Integrat principal
3. 1 inspector I asistent serviciul Tehnic -Investiții principal
4. 3 inspector I asistent serviciul Informatizare principal
5. 1 inspector I asistent serviciul Agenția Fiscală nr. 1 principal
6. 1 inspector I asistent serviciul Agenția Fiscală nr. 2 principal
7. 1 inspector I asistent serviciul Agenția Fiscală nr. 3 principal
8. 2 inspector I asistent serviciul Agenția Fiscală nr. 4 principal
9. 1 inspector I asistent serviciul Agenția Fiscală nr. 5 principal
10. 5 inspector I asistent serviciul Agenția Fiscală nr. 6 principal
11. 1 inspector I asistent serviciul Urmărire și Executare Silită principal
12. 1 inspector I principal serviciul Resurse Umane, Salarizare superior
13. 1 inspector I principal biroul Management Integrat superior
14. 1 inspector I principal serviciul Contabilitate, Venituri și Cheltuieli superior
15. 2 consilier achiziții publice I principal serviciul Achiziții Publice, Insolvență și Litigii – compartiment Achiziții Publice superior
16. 2 inspector I principal serviciul Achiziții Publice, Insolvență și Litigii – compartiment Insolvență superior
17. 1 inspector I principal serviciul Achiziții Publice, Insolvență și Litigii – compartiment Litigii superior
18. 3 inspector I principal serviciul Tehnic -Investiții superior
19. 1 inspector I principal serviciul Informatizare superior
20. 3 inspector I principal serviciul Analiză, Constatare și Control superior
21. 1 inspector I principal serviciul Urmărire și Executare Silită superior
22. 2 inspector I principal serviciul Agenția Fiscală nr. 2 superior
23. 4 inspector I principal serviciul Agenția Fiscală nr. 3 superior
24. 3 inspector I principal serviciul Agenția Fiscală nr. 4 superior
25. 2 inspector I principal serviciul Agenția Fiscală nr. 5 superior
26. 4 inspector I principal serviciul Agenția Fiscală nr. 6 superior
27. 5 inspector I principal biroul Control Intern Documente superior
28. 1 inspector I principal biroul Managementul Fizic și Electronic al Documentelor superior
29. 2 referent III asistent serviciul Tehnic Investiții principal
30 3 referent III asistent biroul Managementul Fizic și Electronic al Documentelor principal

 

Condiții de participare la examen:

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 479 alin. (1) cu excepția literei b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:

  1. să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
  2. să fi obţinut cel puţin calificativul „bine” la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
  3. să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Codului administrativ.

Dosarele de înscriere la examen se depun la serviciul Resurse Umane, Salarizare, în termen de 20 zile de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 29.08.2022 – 19.09.2022, inclusiv, conțin în mod obligatoriu următoarele documente:

  1. Formularul de inscriere;
  2. copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
  3. copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
  4. adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată.

Copiile de pe actele de mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Calendarul de desfășurare al examenului:

  1. proba scrisă, în data de 04.10.2022, la sediul instituţiei, după cum urmează:

– ora 10.00: serviciul Resurse Umane, Salarizare, biroul Management Integrat, serviciul Contabilitate, Venituri și Cheltuieli, serviciul Informatizare, serviciul Tehnic – Investiții, serviciul Achiziții Publice, Insolvență și Litigii – compartiment Achiziții Publice, compartiment Insolvență, compartiment Litigii, biroul Control Intern Documente, biroul Managementul Fizic și Electronic al Documentelor;

– ora 13.00: serviciul Agenția Fiscală nr. 1 – 6, serviciul Urmărire și Executare Silită, serviciul Analiză, Constatare și Control.

  1. proba interviu, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, la sediul instituției, doar acei candidați care au obținut la proba scrisă minimum 50 puncte.

Bibliografia/tematica

serviciul Resurse Umane, Salarizare

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– Titlul I şi II a părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată;

Titlul IV Capitolul III – Venituri din salarii şi asimilate salariilor, Titlul V Capitolul III – Contribuţia de asigurări sociale de sănătate datorată Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate;

  1. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată;
  2. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 226/2020 privind unele măsuri fiscal-bugetare și pentru modificarea şi completarea unor acte normative;
  3. Hotărârea de Guvern nr. 1071/2021 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată;
  4. Ordonanţa nr. 6/2007 privind unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale și a altor drepturi ale funcționarilor publici până la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de salarizare și alte drepturi ale funcționarilor publici, precum și creșterile salariale care se acorda funcționarilor publici în anul 2007;
  5. Hotărârea de Guvern nr. 250/1992 privind concediul de odihnă şi alte concedii ale salariaţilor din administraţia publică, din regiile autonome cu specific deosebit şi din unităţile bugetare, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Legea nr. 210/1999 privind concediul paternal, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Hotărârea de Guvern nr. 244/2000 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii concediului paternal nr. 210/1999, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănatate;
  9. Ordinul Ministerul Sănătăţii nr. 15/2018/1.311/2017 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate;
  10. Hotărârea de Guvern nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
  11. Hotărârea de Guvern nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesională a funcționarilor publici;
  12. Hotărârea de Guvern nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

 

biroul Management Integrat

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– Titlul I şi II a părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Ordonanţa nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Hotărârea de Guvern nr. 478/2016 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 123/2002, cu modificările și completările ulterioare;
  7. Hotărârea de Guvern nr. 830/2022 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 123/2002, cu modificările și completările ulterioare;
  8. Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările și completările ulterioare;
  9. Hotărârea de Guvern nr. 1723/2004 privind aprobarea Programului de măsuri pentru combaterea birocraţiei în activitatea de relaţii cu publicul, cu modificările și completările ulterioare;
  10. Ordonanţa de urgenţă nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările și completările ulterioare;
  11. Legea nr. 132/2010 privind colectarea selectivă a deşeurilor în instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  12. Ordonanţa de urgenţă nr. 5/2015 privind deşeurile de echipamente electrice şi electronica, cu modificările și completările ulterioare;
  13. Hotărârea de Guvern nr. 1132/2008 privind regimul bateriilor şi acumulatorilor şi al deşeurilor de baterii şi acumulatori, cu modificările și completările ulterioare;
  14. Legea nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambalajelor şi a deşeurilor de ambalaje, cu modificările și completările ulterioare;
  15. Hotărârea de Guvern nr. 856/2002 privind evidenţa gestiunii deşeurilor şi pentru aprobarea listei cuprinzând deşeurile, inclusiv deşeurile periculoase, cu modificările și completările ulterioare;
  16. Ordonanţa de urgenţă nr. 92/2021 privind regimul deşeurilor, cu modificările și completările ulterioare;
  17. Legea nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
  18. Hotărârea de Guvern nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, cu modificările și completările ulterioare;
  19. Hotărârea de Guvern nr. 355/2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările și completările ulterioare;
  20. Ordonanţa de urgenţă nr. 99/2000 privind măsurile ce pot fi aplicate în perioadele cu temperaturi extreme pentru protecţia persoanelor încadrate în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
  21. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  22. Legea nr. 481/2004 privind protecţia civilă, cu modificările și completările ulterioare;
  23. Ordinul nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  24. Ordinul nr. 712/2005 pentru aprobarea Dispoziţiilor generale privind instruirea salariaţilor în domeniul situaţiilor de urgenţă, cu modificările și completările ulterioare;
  25. Hotărârea de Guvern nr. 971/2006 privind cerinţele minime pentru semnalizarea de securitate şi/sau de sănătate la locul de muncă, cu modificările și completările ulterioare;
  26. Hotărârea de Guvern nr. 1028/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate în muncă referitoare la utilizarea echipamentelor cu ecran de vizualizare, cu modificările și completările ulterioare;
  27. Hotărârea de Guvern nr. 1048/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă, cu modificările și completările ulterioare;
  28. Hotărârea de Guvern nr. 1051/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru manipularea manuală a maselor care prezintă riscuri pentru lucrători, în special de afecţiuni dorsolombare, cu modificările și completările ulterioare;
  29. Hotărârea de Guvern nr. 1091/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru locul de muncă, cu modificările și completările ulterioare;
  30. Hotărârea de Guvern nr. 1146/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea în muncă de către lucrători a echipamentelor de muncă, cu modificările și completările ulterioare;
  31. Regulament nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
  32. SR EN ISO 9001:2015 – Sisteme de management al calităţii. Cerinţe;
  33. SR EN ISO 14001:2015 – Sisteme de management de mediui. Cerinţe;
  34. SR EN ISO 45001:2018 – Sisteme de management al sănătății și securității în muncă. Cerințe;
  35. SR EN ISO 27001: 2013 – Tehnologia Informației. Tehnici de securitate. Sistem de management al securității informației. Cerințe.

serviciul Contabilitate, Venituri și Cheltuieli

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– Titlul I şi II a părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Legea nr. 82/1991 privind Legea Contabilităţii, cu modificările și completările ulterioare;
  7. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  8. Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările și completările ulterioare;
  9. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările și completările ulterioare;
  10. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, cu modificările și completările ulterioare;
  11. Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobare Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de Conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările și completările ulterioare;
  12. Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările și completările ulterioare;
  13. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor organizaţiilor socialiste, cu modificările și completările ulterioare;
  14. Ordinul nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice, cu modificările și completările ulterioare.

 serviciul Tehnic – Investiții

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– Titlul I şi II a părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
  5. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
  6. Ordonanța de Guvern nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile administrației publice și instituțiile publice;
  7. Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia cu modificările și completările ulterioare – Capitolul III, IV – noțiuni privind stocurile;
  8. Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale și necorporale;
  9. Ordinul nr. 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe corporale aflate în patrimoniul instituțiilor publice;
  10. Hotărârea de Guvern nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe;
  11. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 13/2013 privind serviciile poștale, actualizată;
  12. Ordinul nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă și sănătate publică privind mediul de viață al populației – Capitolul V, VI, VII;
  13. Regulament nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
  14. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare;
  15. Hotărârea de Guvern nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
  16. Legea nr. 184/2016 privind instituirea unui mecanism de prevenire a conflictului de interese în procedura de atribuire a contractelor de achiziție publică;
  17. Ordonanța de Guvern nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile administrației publice și instituțiile publice;
  18. Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor;

21 Hotărârea nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor;

  1. Ordinul nr. 1404/2010 pentru aprobarea prescripțiilor tehnice PT R2-2010;
  2. Normativ-reglementare tehnică I9/2015 – Capitolul XXI – Exploatarea instalațiilor;
  3. Normativ-reglementare tehnică I7/2011 – Capitolele VIII și IX – Exploatarea instalațiilor;
  4. Hotărârea de Guvern. nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, actualizată;
  5. Normativul P118-3/2015, Cap. V, paragraful 6;
  6. Ordinul nr. 71/23.04.2020 pentru modificarea și completarea Procedurii privind verificările și reviziile tehnice ale instalațiilor de utilizare a gazelor naturale, aprobată prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 179/2015;
  7. Ordinul nr. 108 din 121/2001 pentru aprobarea Dispozițiilor generale privind reducerea riscurilor de incendiu generate de încărcări electrostatice – D.G.P.S.I.-004.

serviciul Informatizare

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– Titlul I şi II a părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  4. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completarile ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  5. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Ordonanţa de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, actualizată, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. HCL nr. 463/28.12.2021 privind stabilirea impozitelor și taxelor la nivelul municipiului Constanta în anul 2022;
  8. Legea nr. 455/2001 privind semnătura electronică;
  9. Ordonanța nr. 38/2020 privind utilizarea înscrisurilor în formă electronică la nivelul autorităţilor şi instituţiilor publice;
  10. Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice;
  11. SR ISO/CEI 27001:2013, Tehnologia informației. Tehnici de securitate. Sisteme de management al securitatii informației;
  12. Regulament nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
  13. Sisteme de operare Windows-Sistem de operare Windows 10 – user Manual for Microsoft 10 PRO;
  14. Microsoft Office: Word, Excel, Acces, Power Point – user manual;
  15. Securitate la nivel de stații de lucru și la nivel de rețea. Soluții antivirus și echipamente firewall- noțiuni și principii generale;
  16. Instalare, administrare și configurarea stațiilor de lucru: sisteme de operare, drivere, aplicatii – noțiuni și principii generale;
  17. Instalare, administrare și configurare de echipamente periferice/ de rețea: imprimante, copiatoare, scanere – noțiuni și principii generale;
  18. Reţele de calculatoare – LAN / WAN. Protocoale utilizate în reţele de calculatoare – VPN – noţiuni și principii generale.

 serviciul Achiziții Publice, Insolvență și Litigii – compartiment Achiziții Publice

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– Titlul I şi II a părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Hotărârea de Guvern nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
  5. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor;
  6. Legea nr. 184/2016 privind instituirea unui mecanism de prevenire a conflictului de interese în procedura de atribuire a contractelor de achiziţie publică.

serviciul Achiziții Publice, Insolvență și Litigii – compartiment Insolvență

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– Titlul I şi II a părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă;
  4. Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice;
  5. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  6. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  7. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare.

 serviciul Achiziții Publice, Insolvență și Litigii – compartiment Litigii

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– Titlul I şi II a părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  4. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  5. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Legea nr. 554/2004 contenciosului administrativ;
  7. Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică;
  8. HCL nr. 382/2016 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2017;
  9. HCL nr. 416/2017 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2018;
  10. HCL nr. 137/2018 privind modificarea și completarea HCL nr. 416/2017 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2018;
  11. HCL nr. 136/2018 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța începand cu anul 2019;
  12. HCL nr. 138/2019 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanta în anul 2020;
  13. HCL nr. 433/2020 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanta în anul 2021;
  14. H.C.L. nr. 463/2021 privind stabilirea impozitelor și taxelor la nivelul municipiului Constanța în anul 2022.

serviciul Urmărire și Executare Silită

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– Titlul I şi II a părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  4. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  5. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Ordonanţa de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, actualizată, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Legea nr. 203/2018 privind măsuri de eficientizare a achitării amenzilor contravenţionale, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. Ordonanţa de urgenţă nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru, cu modificările şi completările ulterioare;
  9. HCL nr. 463/28.12.2021 privind stabilirea impozitelor și taxelor la nivelul municipiului Constanța în anul 2022;
  10. HCL nr. 87/2021, pentru aprobarea unor facilități fiscale și a Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii;
  11. HCL nr. 9/2022 privind modificarea HCL nr. 87/2021 pentru adoptarea unor facilități fiscale și a Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii.

 serviciul Analiză, Constatare și Control

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– Titlul I şi II a părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  4. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  5. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Ordonanţa de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, actualizată, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. HCL nr. 382/2016 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2017;
  8. HCL nr. 416/2017 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2018;
  9. HCL nr. 137/2018 privind modificarea și completarea HCL nr. 416/2017 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2018;
  10. HCL nr. 136/2018 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța în cu anul 2019;
  11. HCL a nr. 138/2019 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanta în anul 2020;
  12. HCL nr. 433/2020 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanta în anul 2021;
  13. HCL nr. 463/2021 privind stabilirea impozitelor și taxelor la nivelul municipiului Constanța în anul 2022;
  14. HCL nr. 285/2020 privind aprobarea schemei de ajutor de minimis pentru acordarea reducerilor de la plata impozitului pe clădiri și a impozitului pe teren constând în reducerea cu 60%;
  15. HCL nr. 506/2018 privind aprobarea schemei de ajutor de minimis pentru acordarea reducerilor de la plata impozitului pe clădiri și a impozitului pe teren constând în reducerea cu 60%;
  16. HCL nr. 74/2015 privind aprobarea schemei de ajutor de minimis pentru acordarea reducerilor de la plata impozitului pe clădiri și a impozitului pe teren constând în reducerea cu 50%;
  17. HCL nr. 75/2015 privind aprobarea schemei de ajutor de minimis pentru acordarea reducerilor de la plata impozitului pe clădiri și a impozitului pe teren constând în reducerea cu 60%;
  18. GEV nr. 500 privind ghidul de evaluare.

serviciul Agenția Fiscală nr. 1 – 6

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– Titlul I şi II a părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  4. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  5. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Ordonanţa de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, actualizată, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 80/26.06.2013 privind taxele judiciare de timbru;

HCL nr. 382/2016 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2017;

  1. HCL nr. 416/2017 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2018;
  2. HCL nr. 137/2018 privind modificarea și completarea HCL nr. 416/2017 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2018;
  3. HCL nr. 136/2018 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța în cu anul 2019;
  4. HCL a nr. 138/2019 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanta în anul 2020;
  5. HCL nr. 433/2020 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanta în anul 2021;
  6. HCL nr. 463/2021 privind stabilirea impozitelor și taxelor la nivelul municipiului Constanța în anul 2022;
  7. HCL nr. 285/2020 privind aprobarea Schemei de ajutor de minimis pentru acordarea reducerilor de la plata impozitului pe clădiri și a impozitului pe teren pentru întreprinderile care activează pe raza administrativ-teritorială a municipiului Constanța, constând în reducerea cu 60% a impozitului pe clădiri și a impozitului pe terenurile aferente acestora, utilizate pentru prestarea de servicii turistice pentru o perioadă de cel puțin 6 luni într-un an calendaristic;
  8. HCL nr. 123/23.04.2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice din municipiul Constanța;
  9. HCL nr. 87/2021, pentru aprobarea unor facilități fiscale și a Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii;
  10. HCL nr. 9/2022 privind modificarea HCL nr. 87/2021 pentru adoptarea unor facilitați fiscale si a Procedurii de anulare a obligatiilor de plata accesorii;
  11. Hotărârea de Guvern nr. 846/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind tipărirea, înregistrarea, vizarea, evidența și gestionarea abonamentelor și biletelor de intrare la spectacole;
  12. Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare ;
  13. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
  14. Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările și completările ulterioare.

biroul Control Intern Documente

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– Titlul I şi II a părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  4. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  5. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Ordonanţa de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, actualizată, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. HCL nr. 382/2016 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2017;
  8. HCL nr. 416/2017 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2018;
  9. HCL nr. 137/2018 privind modificarea și completarea HCL nr. 416/2017 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2018;
  10. HCL nr. 136/2018 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța începand cu anul 2019;
  11. HCL a nr. 138/2019 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanta în anul 2020;
  12. HCL nr. 433/2020 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanta în anul 2021;
  13. HCL nr. 463/2021 privind stabilirea impozitelor și taxelor la nivelul municipiului Constanța în anul 2022;
  14. HCL nr. 123/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice din Municipiul Constanța;
  15. HCL nr. 495/2021 pentru modificarea HCL nr. 123/2021 privind aprobarea Regulamentul de organizare și funcționare a parcărilor publice din Municipiul Constanța;
  16. HCL nr. 74/2016 privind aprobarea Schemei de ajutor de minimis reprezentând facilități fiscale constând în reducerea cu 50% a impozitului pe clădiri și a impozitului pe teren datorate de către întreprinderi care au calitatea de contribuabili ai bugetului local al municipiului Constanța, stabilit pentru clădirile utilizate pentru prestarea de servicii turistice și terenurile aferente acestora utilizate pentru prestarea de servicii turistice;
  17. HCL nr. 75/2016 privind aprobarea Schemei de ajutor de minimis privind reducerea de la plata obligațiilor fiscale conform dispozițiilor art. 456 alin. (4) și art. 464 alin. (4) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
  18. HCL nr. 506/2018 privind aprobarea Schemei de ajutor de minimis pentru acordarea reducerilor de la plata impozitului pe clădiri și teren pentru întreprinderile care activează pe raza administrativ-teritorială a municipiului Constanța, constând în reducerea cu 60% a impozitului pe clădiri și a impozitului pe terenurile aferente acestora, utilizate pentru prestarea de servicii turistice pentru o perioadă de cel puțin 6 luni într-un an calendaristic;
  19. HCL nr. 285/2020 privind aprobarea Schemei de ajutor de minimis pentru acordarea reducerilor de la plata impozitului pe clădiri și a impozitului pe teren pentru întreprinderile care activează pe raza administrative-teritorială a Municipiului Constanța, constând în reducerea cu 60% a impozitului pe clădiri și a impozitului pe terenurile aferente acestora, utilizate pentru prestarea de servicii turistice pentru o perioadă de cel puțin 6 luni intr-un an calendaristic;
  20. Decret – Lege nr. 118/1990privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum și celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, republicat, cu modificările și completările ulterioare;
  21. Legea nr. 44/1994privind veteranii de război, precum și unele drepturi ale invalizilor și văduvelor de război, republicată cu modificările și completările ulterioare;
  22. Legea nr. 189/2000privind aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 105/1999 pentru modificarea și completarea Decretului – lege nr. 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum și celor deportate în străinătate ori constituite în prizonieri, republicat, cu modificările și completările ulterioare;
  23. Legea nr. 341/2004a recunostinței pentru victoria Revoluției Române din Decembrie 1989, pentru revolta muncitorească anticomunistă de la Brașov din noiembrie 1987 și pentru revolta muncitorească anticomunistă din Valea Jiului – Lupeni- august 1977, cu modificările și completările ulterioare;
  24. Legea nr. 448/2006privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  25. Legea nr. 168/2020 pentru recunoașterea meritelor personalului participant la acțiuni militare, misiuni și operații pe teritoriul sau în afara teritoriului statului român și acordarea unor drepturi acestuia, familiei acestuia și urmașilor celui decedat;
  26. Legea nr. 203/2018privind măsuri de eficientizare a achitării amenzilor contravenționale, cu modificările și completările ulterioare;
  27. Legea nr. 270/2017a prevenirii, cu modificările și completările ulterioare;
  28. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 80/2013privind taxele judiciare de timbru, cu modificările și completările ulterioare;
  29. Ordin nr. 1.918/2013 pentru aprobarea Procedurii de restituire a sumelor achitate cu titlu de taxe judiciare de timbru;
  30. Hotararea Guvernului nr. 33/2018privind stabilirea contravențiilor care intră sub incidența Legii prevenirii nr. 270/2017, precum și a modelului planului de remediere, cu modificările și completările ulterioare;
  31. Legea nr. 5/2014 privind unele măsuri pentru facilitarea schimbului transfrontalier de informaţii referitoare la încălcările normelor de circulaţie care afectează siguranţa rutieră şi pentru facilitarea executării sancţiunilor aplicate acestor încălcări, cu modificările și completările ulterioare;
  32. Ordinul nr. 1069/2016pentru aplicarea pct. 101 din titlul IX „Impozite și taxe locale” din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1/2016.

biroul Managementul Fizic și Electronic al Documentelor

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

– Titlul I şi II a părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;

  1. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 16/1996 Legea Arhivelor Naţionale, cu modifiăarile si completările ulterioare;
  4. Ordinul de zi nr. 217/1996 privind Instrucţiunile privind activitatea de arhivă la creatorii şi deţinătorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Naţionale;
  5. Ordinul nr. 227/18.06.1996 privind Normele Tehnice privind desfăşurarea activităţii în Arhivele Naţionale, aprobate de Directorul General;
  6. Legea nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronic cu modificările și completările ulterioare.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local Constanţa şi la secretarul comisiei de examen, doamna Pîrleală Andra – Daniela, inspector, telefon: 0241/488564, e-mail: sru@spit-ct.ro.

 

Afișat în data de 29 august 2022 la sediul și pe pagina de internet a Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local Constanţa.

Rezultat selectie dosare

Rezultat proba scrisa

Rezultat contestatii proba scrisa

Rezultat proba interviu

Rezultat final

Click to listen highlighted text!