Sunt
Persoana Fizica
Sunt
P. F.
P. J.
Sunt
Persoana Juridica
Sunt
P. J.
P. F.

ANUNT privind organizarea concurs de promovare in gradul profesional imediat superior celui detinut in data de 10.12.2018


Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local Constanta organizeazaconcurs de promovare in gradul profesional imediat superior celui detinut, in conformitate cu prevederile art. 64 si 65 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, r2, cu modificarile si completarile ulterioare si ale titlului III, capitolul IV, sectiunea a 1-a din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, actualizata, pentru un numar de 42 de functii publice, dupa cum urmeaza:

  • 1 post de consilier juridic, clasa I, grad principal in consilier juridic, clasa I, grad superior;
  • 25 de posturi de inspector, clasa I, grad principal in inspector, clasa I, grad superior;
  • 15 posturi de inspector, clasa I, grad asistent in inspector, clasa I, grad principal
  • 1 post de referent, clasa III, grad principal in referent, clasa III, grad superior.

I. Organizarea concursului:

Concursul de promovare se va desfasura la sediul din bd. Tomis nr. 112, dupa cum urmeaza:

  • dosarele de inscriere se depun in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului la sediul si pe site-ul institutiei, la serviciul Resurse Umane, bd. Tomis nr. 112, intre orele 10°°- 12°°;
  • proba scrisa are loc in data de 10.12.2018, ora 10.00;
  • data si ora sustinerii interviului se afiseaza odata cu rezultatele la proba scrisa.

Conditii de participare:
In vederea inscrierii la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ conditiileprevazute la art. 65 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, r2, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:

  • sa aiba cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care promoveaza;
  • sa fi obtinut cel putin calificativul „bine” la evaluarea performantelor individuale in ultimii 2 ani in care functionarul public s-a aflat in activitate;
  • sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentei legi.

II. Actele necesare in vederea intocmirii dosarului de inscriere:

  • copie de pe carnetul de munca sau adeverinta eliberata de compartimentul de resurse umane in vederea atestarii vechimii in gradul profesional din care se promoveaza;
  • copii de pe rapoartele de evaluare a performantelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;
  • formularul de inscriere prevazut in anexa nr. 3 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, actualizata.

III. Bibliografia pentru concurs:

a) serviciul Agentia Fiscala nr. 1-6/ serviciul Analiza Risc si Control/ serviciul Urmarire si Executare Silita/serviciul Taxe Speciale si Locale

  • Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Titlul IX din Hotararea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, actualizata;
  • Ordonanta de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  •  Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 416/2017 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2018;
  • Ordinul nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale, actualizat;
  • Ordinul nr. 94/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate in scopul obtinerii informatiilor necesare realizarii schimbului automat obligatoriu de informatii potrivit art. 291 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala;
  • Ordinul nr. 144/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de colectare a impozitelor si taxelor locale, precum si a altor venituri ale bugetelor locale de catre organele fiscale locale, si pentru modificarea si completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul dezvoltarii regionale si administratiei publice, nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale;
  • Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  •  Constitutia Romaniei;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.

b) serviciul Resurse Umane

  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
  • Hotararea de Guvern nr. 432/2004 privind dosarul profesional al functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 611/2008 privind aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 250/1992 privind concediul de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 144/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Integritate, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a functionarilor publici cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Constitutia Romaniei;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.

c) serviciul Juridic

  • Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Titlul IX din Hotararea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, actualizata;
  • Ordonanta de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 416/2017 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2018;
  • Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedura civila republicata, cu rectificarea si modificarile ulterioare;
  • Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004 cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica republicata;
  • Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa;

Ordonanta de urgenta nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru;

  • Constitutia Romaniei;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.

d) serviciul Financiar Contabilitate

  • Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Titlul IX din Hotararea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Legea nr. 82/1991 privind Legea Contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
  • Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii.
  • Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobare Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de Conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordinul nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice;
  • Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
  • Ordonanta de Urgenta nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;
  • Ordin nr. 15/2018 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;
  • Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Constitutia Romaniei;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.

e) serviciul Achizitii Publice

  • Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
  • Hotarare nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
  • Legea nr. 101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor;
  • Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 98/2017 privind functia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achizitie publica, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii
  • Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
  • Constitutia Romaniei;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.

f) serviciul Management Integrat

  • Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal actualizata;
  • Titlul IX din Hotararea de Guvern nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala;
  • Ordonanta de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 416/2017 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2018;
  • Ordinul nr. 600/2018, pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entitatilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
  •  Hotararea de Guvern nr. 1.425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor in institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Standardul ISO 9000-2015, Sisteme de management al calitatii, Principii fundamentale si vocabular;
  • Standardul ISO 9001-2015, Sisteme de management al calitatii, Cerinte cu ghid de utilizare;
  • Standardul ISO 14001-2015, Sisteme de management de mediu, Cerinte cu ghid de utilizare;
  • Standardul OHSAS 18001-2008, Sisteme de management al sanatatii si securitatii ocupationale, Cerinte.
  • Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Constitutia Romaniei;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.

g) serviciul Control Financiar Preventiv Propriu

  • Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Titlul IX din Hotararea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, actualizata;
  • Ordonanta de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 416/2017 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2018;
  • Ordinul nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordonanta nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 234/2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv;
  • Ordinul nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale, actualizat;
  • Ordinul nr. 94/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate in scopul obtinerii informatiilor necesare realizarii schimbului automat obligatoriu de informatii potrivit art. 291 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala;
  • Ordinul nr. 144/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de colectare a impozitelor si taxelor locale, precum si a altor venituri ale bugetelor locale de catre organele fiscale locale, si pentru modificarea si completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul dezvoltarii regionale si administratiei publice, nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale;
  • Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Constitutia Romaniei;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.

h) serviciul Managementul Documentelor

  • Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Titlul IX din Hotararea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, actualizata;
  • Ordonanta de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 416/2017 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2018;
  • Ordinul nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale, actualizat;
  • Ordinul nr. 94/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate in scopul obtinerii informatiilor necesare realizarii schimbului automat obligatoriu de informatii potrivit art. 291 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala;
  • Ordinul nr. 144/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de colectare a impozitelor si taxelor locale, precum si a altor venituri ale bugetelor locale de catre organele fiscale locale, si pentru modificarea si completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul dezvoltarii regionale si administratiei publice, nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale;
  • Legea nr. 16/1996 a Arhivelor Nationale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordin nr. 137/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice privind aplicarea unor dispozitii ale Legii Arhivelor Nationale nr. 16/1996;
  • Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Constitutia Romaniei;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.
  • Constitutia Romaniei;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.

Relatii suplimentare se pot obtine la serviciul Resurse Umane din bd. Tomis nr. 112 si la nr. de telefon: 0241/488564,intre orele 10°°- 12°°.

Rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la concursul de promovare in grad profesional organizat in data de 10.12.2018

Nr.

crt.

Numele si prenumele candidatului Rezultatul

selectiei dosarului

Motivul respingerii

dosarului

consilier juridic, clasa I, grad superior
1. Ochesel Andreea ADMIS
inspector, clasa I, grad superior
1. Balgi Nurgihan ADMIS
2. Calugar Nicolae ADMIS
3. Caruntu Anamaria Cristina ADMIS
4. China Raluca Maria ADMIS
5. Chitu Nadia Georgiana ADMIS
6. Chivu Raluca Loredana ADMIS
7. Coltatu Mihaela ADMIS
8. Dospinescu Gabriela Maria ADMIS
9. Giugica Mariana ADMIS
10. Gogoase Monica ADMIS
11. Gorgovan Anca Loredana ADMIS
12. Grigoras Gabriel Ionut ADMIS
13. Grigore Alina ADMIS
14. Lomnaru Simona Daniela ADMIS
15. Moldovan Georgiana Raluca ADMIS
16. Muharem Zubeide ADMIS
17. Oprescu Madalina ADMIS
18. Serbu Razvan Iulian ADMIS
19. Siscu Elvira ADMIS
20. Stercu Marilena ADMIS
21. Temur Berna ADMIS
22. Tudorica Magda ADMIS
23. Vanghelici George ADMIS
24. Voicu Viorel ADMIS
inspector, clasa I, grad principal
1. Alexa Georgiana ADMIS
2. Anghel Larisa ADMIS
3. Bors Iulia Georgiana ADMIS
4. Bratianu Carmen ADMIS
5. Cioti George ADMIS
6. Cristian Nicolae Norocel ADMIS
7. Dardac Alexandru ADMIS
8. Jenaru Valentin Cristian ADMIS
9. Moldoveanu Dan Alexandru ADMIS
10. Munteanu Roxana ADMIS
11. Petre Costel ADMIS
12. Raducan Andreea ADMIS
13. Sponte Elena RESPINS nu indeplinește conditiile art. 65 alin. (2) lit. c)

(lipsa raport de evaluare 01.01-17.07.2015)

14. Stan Roxana Gabriela ADMIS
15. Uzun Theodora ADMIS
16. Vanghelici Simona Diana ADMIS
referent, clasa III, grad superior
1. Halil Denis ADMIS

Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute la proba de selectie a dosarelor pot formula contestatie in termen de 24 de ore de la afisare, conform art. 63 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor.

Candidatii sunt rugati sa prezinte la intrarea in sala cartea de identitate. Lipsa acestuia atrage neparticiparea la probele de concurs.

Afisat astazi, 06.12.2018, ora 09.30, la sediul Serviciului Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local Constanta, bd. Tomis nr. 112

Rezultatul probei scrise la concursul de promovare in gradul profesional organizat in data de 10.12.2018 in cadrul Serviciului Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local Constanta

Nr.

crt.

Numele si prenumele candidatului Punctajul probei scrise Rezultat
consilier juridic, clasa I, grad superior
1. Ochesel Andreea 95 ADMIS
inspector, clasa I, grad superior
1. Oprescu Madalina 95 ADMIS
2. Chivu Raluca Loredana 95 ADMIS
3. Chitu Nadia Georgiana 95 ADMIS
4. Lomnaru Simona Daniela 94 ADMIS
5. Gorgovan Anca Loredana 92 ADMIS
6. Dospinescu Gabriela Maria 92 ADMIS
7. Coltatu Mihaela 92 ADMIS
8. Balgi Nurgihan 92 ADMIS
9. Temur Berna 90 ADMIS
10. Serbu Razvan Iulian 90 ADMIS
11. Muharem Zubeide 90 ADMIS
12. Grigoras Gabriel Ionut 89 ADMIS
13. Calugar Nicolae 88 ADMIS
14. China Raluca Maria 86 ADMIS
15. Voicu Viorel 81 ADMIS
16. Gogoase Monica 79 ADMIS
17. Tudorica Magda 76 ADMIS
18. Moldovan Georgiana Raluca 75 ADMIS
19. Stercu Marilena 73 ADMIS
20. Vanghelici George 72 ADMIS
21. Caruntu Anamaria Cristina 68 ADMIS
22. Siscu Elvira 65 ADMIS
23. Giugica Mariana 62 ADMIS
24. Grigore Alina 50 ADMIS
inspector, clasa I, grad principal
1. Stan Roxana Gabriela 91 ADMIS
2. Bors Iulia Georgiana 90 ADMIS
3. Moldoveanu Dan Alexandru 86 ADMIS
4. Alexa Georgiana 85 ADMIS
5. Bratianu Carmen 84 ADMIS
6. Petre Costel 80 ADMIS
7. Munteanu Roxana 80 ADMIS
8. Cioti George 79 ADMIS
9. Cristian Nicolae Norocel 78 ADMIS
10. Raducan Andreea 77 ADMIS
11. Uzun Theodora 74 ADMIS
12. Dardac Alexandru 70 ADMIS
13. Jenaru Valentin Cristian 66 ADMIS
14. Anghel Larisa 65 ADMIS
15. Vanghelici Simona Diana 51 ADMIS
referent, clasa III, grad superior
1. Halil Denis 85 ADMIS

Candidatul nemultumit de rezultatul obtinut poate formula contestatie in termen de 24 de ore de la afisare, conform art. 63 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor.

Doar candidatii declarati „ADMIS” la proba scrisa vor participa la proba interviu a concursului, marti, 11.12.2018, incepand cu ora 10.00, la sediul din bd. Tomis nr. 112.

Candidatii sunt rugati sa prezinte la intrarea in sala cartea de identitate. Lipsa acestuia atrage neparticiparea la probele de concurs.

Rezultatele probei scrise au fost afisate astazi, 10.12.2018, ora 16.15

Rezultatele finale la concursul de promovare in gradul profesional organizat in perioada 10.12 – 11.12.2018 in cadrul Serviciului Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local Constanta

Nr.

crt.

Numele si prenumele candidatului Punctajul probei scrise Punctajul probei interviu Punctajul total Rezultat
consilier juridic, clasa I, grad superior
1. Ochesel Andreea 95 100 195 ADMIS
inspector, clasa I, grad superior
1. Oprescu Madalina 95 100 195 ADMIS
2. Chivu Raluca Loredana 95 100 195 ADMIS
3. Chiţu Nadia Georgiana 95 100 195 ADMIS
4. Lomnaru Simona Daniela 94 100 194 ADMIS
5. Gorgovan Anca Loredana 92 100 192 ADMIS
6. Coltatu Mihaela 92 100 192 ADMIS
7. Temur Berna 90 100 190 ADMIS
8. Serbu Razvan Iulian 90 100 190 ADMIS
9. Muharem Zubeide 90 100 190 ADMIS
10. China Raluca Maria 86 100 186 ADMIS
11. Calugar Nicolae 88 95 183 ADMIS
12. Dospinescu Gabriela Maria 92 90 182 ADMIS
13. Balgi Nurgihan 92 90 182 ADMIS
14. Grigoraş Gabriel Ionut 89 90 179 ADMIS
15. Voicu Viorel 81 95 176 ADMIS
16. Gogoase Monica 79 90 169 ADMIS
17. Tudorica Magda 76 90 166 ADMIS
18. Caruntu Anamaria Cristina 68 95 163 ADMIS
19. Stercu Marilena 73 90 163 ADMIS
20. Vanghelici George 72 90 162 ADMIS
21. Moldovan Georgiana Raluca 75 80 155 ADMIS
22. Giugica Mariana 62 90 152 ADMIS
23. Siscu Elvira 65 80 145 ADMIS
24. Grigore Alina 50 80 130 ADMIS
inspector, clasa I, grad principal
1. Bors Iulia Georgiana 90 100 190 ADMIS
2. Stan Roxana Gabriela 91 95 186 ADMIS
3. Alexa Georgiana 85 100 185 ADMIS
4. Bratianu Carmen 84 100 184 ADMIS
5. Moldoveanu Dan Alexandru 86 95 181 ADMIS
6. Munteanu Roxana 80 100 180 ADMIS
7. Cioti George 79 100 179 ADMIS
8. Petre Costel 80 95 175 ADMIS
9. Uzun Theodora 74 100 174 ADMIS
10. Raducan Andreea 77 95 172 ADMIS
11. Dardac Alexandru 70 100 170 ADMIS
12. Anghel Larisa 65 90 155 ADMIS
13. Jenaru Valentin Cristian 66 85 151 ADMIS
14. Cristian Nicolae Norocel 78 70 148 ADMIS
15. Vanghelici Simona Diana 51 85 136 ADMIS
referent, clasa III, grad superior
1. Halil Denis 85 100 185 ADMIS

Candidatul nemultumit de rezultatul obtinut poate formula contestatie in termen de 24 de ore de la afisare, conform art. 63 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor.

Rezultatele probei scrise au fost afisate astazi, 12.12.2018, ora 13.30

Click to listen highlighted text!