Sunt
Persoana Fizica
Sunt
P. F.
P. J.
Sunt
Persoana Juridica
Sunt
P. J.
P. F.

Concurs pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție temporar vacante (5 funcţii) din cadrul Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local, judeţul Constanţa


În conformitate cu prevederile art. 618 alin. (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local Constanţa organizează în bd. Tomis nr. 112, Constanţa, concurs de recrutare pentru ocuparea a cinci funcții publice de execuție temporar vacante, după cum urmează:

– inspector, clasa I, grad profesional asistent, ID 278192 – serviciul Analiză, Constatare și Control;

– inspector, clasa I, grad profesional asistent, ID 566361 – serviciul Analiză, Constatare și Control;

– inspector, clasa I, grad profesional asistent, ID 404173 – serviciul Urmărire și Executare Silită;

– inspector, clasa I, grad profesional asistent, ID 404178 – serviciul Agenția Fiscală nr. 3;

– inspector, clasa I, grad profesional asistent, ID 278109 – serviciul Agenția Fiscală nr. 6;

Durata timpului de muncă: durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

Calendarul de desfășurare a concursului pentru ocuparea a cinci funcții publice de execuție temporar vacante:

  1. proba scrisă în data de 07.06.2022, ora 10.00, la sediul din bd. Tomis nr. 112, Constanţa;
  2. proba interviu, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, la sediul instituţiei, doar acei candidați care au obținut la proba scrisă minimum 50 puncte.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local Constanţa, bd. Tomis nr. 112, în perioada 23.05.2022 – 30.05.2022, în intervalul orar 10.00 – 13.00 și trebuie să conțină în mod obligatoriu următoarele documente:

a)   formularul de înscriere;

b) curriculum vitae, modelul comun european;

c) copia actului de identitate;

d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;

*Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 2D la la Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.

f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii. 

g) cazierul judiciar;

h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică

Copiile de pe actele de mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Formularul de înscriere la concurs se pune la dispoziţie candidaţilor, din oficiu, astfel:

– de către secretarul comisiei de concurs la sediul Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local Constanţa, bd. Tomis nr. 112.

– accesând pagina de internet a instituției: www.spit-ct.ro secțiunea Despre instituție –  „Cariera”.

Candidaţii trebuie să îndeplinească:

– condiţiile generale prevăzute de art. 465 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:

a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;

f) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;

g) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

h) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

j) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

– condiţiile specifice:

  1. inspector, clasa I, grad profesional asistent, ID 278192 – serviciul Analiză, Constatare și Control

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

  1. inspector, clasa I, grad profesional asistent, ID 566361 – serviciul Analiză, Constatare și Control

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

  1. inspector, clasa I, grad profesional asistent, ID 404173 – serviciul Urmărire și Executare Silită

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

  1. inspector, clasa I, grad profesional asistent, ID 404178 – serviciul Agenția Fiscală nr. 3

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

  1. inspector, clasa I, grad profesional asistent, ID 278109 – serviciul Agenția Fiscală nr. 6:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

Bibliografia-tematica și atribuțiile prevăzute în fişele posturilor se anexează la prezentul anunţ.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local şi la secretarul comisiei de concurs, Pîrleală Andra – Daniela, inspector, telefon: 0241/488564, e-mail: sru@spit-ct.ro.

Afișat în data de 23.05.2022.

Rezultat selectie dosare

Rezultat proba scrisa

Rezultat proba interviu

Rezultat final

Click to listen highlighted text!