Sunt
Persoana Fizica
Sunt
P. F.
P. J.
Sunt
Persoana Juridica
Sunt
P. J.
P. F.

Anunt privind organizarea concursului pentru ocuparea prin recrutare a unor posturi de executie vacante in data de 08.08.2017


Va comunicam ca institutia noastra organizeaza concurs pentru ocuparea prin recrutare a unor posturi de executie vacante, conform prevederilor art. 56 lit. d) si ale art. 58, alin. (2) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale titlulului II (privind organizarea concursului de recrutare a functionarilor publici) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, republicata.

I. Organizarea concursului:

Concursul privind ocuparea prin recrutare a posturilor de executie vacante se va desfasura conform prevederilor titlului II, capitolul III din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, actualizata.

Concursul de recrutare se va desfasura la sediul Serviciului Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local Constanta din bld. Tomis nr. 112, dupa cum urmeaza :

  • dosarele de inscriere se depun in perioada 30.06 – 19.07.2017, intre orele 13°°- 14°°, la Serviciul Resurse Umane, bld. Tomis nr. 112;
  • probele suplimentare, testarea cunostintelor de operare pe calculator: Word, Excel – nivel baza si testarea cunostintelor de limba straina: limba engleza – nivel baza, au loc in data de 08.08.2017, ora 10.00;
  • proba scrisa are loc in data de 08.08.2017, ora 13.00;
  • data si ora sustinerii interviului se afiseaza odata cu rezultatele la proba scrisa.

II. Conditii de participare:

In vederea inscrierii la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:

a) Sa aiba cetatenie romana si domiciliul stabil in Romania;

b) Sa cunoasca limba romana, scris si vorbit;

c) Sa aiba minimum varsta de 18 ani impliniti;

d) Sa aiba capacitate deplina de exercitiu;

e) Sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza unui examen medical de specialitate;

f) Sa nu fi fost condamnati pentru savarsirea unei actiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea functiei publice, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) Sa nu fi fost destituiti dintr-o functie publica sau nu le-au incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;

h) Sa nu fi desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege.

III. Conditiile pentru ocuparea posturilor de executie vacante pentru care se organizeaza concurs sunt:

Nr.

Crt.

Functia Clasa Grad Nr. Post ID Compartiment Conditii pentru ocuparea postului
Studii Vechime in sp. studiilor
1. inspector I asistent 1 278080 Serviciul Juridic – studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

–  cunostinte de operare pe calculator: Word, Excel  – nivel baza;

–  cunostinte  de limba straina: limba engleza – nivel baza;

1 an
2. inspector I debutant 1 278079 Serviciul Juridic – studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

–  cunostinte de operare pe calculator: Word, Excel  – nivel baza;

–  cunostinte  de limba straina: limba engleza – nivel baza;

3. inspector I debutant 1 278094 Serviciul Financiar Cotabilitate – studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

–  cunostinte de operare pe calculator: Word, Excel  – nivel baza;

–  cunostinte  de limba straina: limba engleza – nivel baza;

4. inspector I asistent 1 278140 Serviciul Achizitii Publice – studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

–  cunostinte de operare pe calculator: Word, Excel  – nivel baza;

–  cunostinte  de limba straina: limba engleza – nivel baza;

1 an
5. inspector I asistent 1 278122 Serviciul Agentia Fiscală nr. 4  

– studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

–  cunostinte de operare pe calculator: Word, Excel  – nivel baza;

–  cunostinte  de limba straina: limba engleza – nivel baza;

1 an
6. inspector I asistent 1 278179 Serviciul Management Integrat  

– studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

–  cunostinte de operare pe calculator: Word, Excel  – nivel baza;

–  cunostinte  de limba straina: limba engleza – nivel baza;

1 an
7. inspector I debutant 1 404176 Serviciul Achiziții Publice – studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

–  cunostinte de operare pe calculator: Word, Excel  – nivel baza;

–  cunostinte  de limba straina: limba engleza – nivel baza;

8. referent III asistent 1 404217 Serviciul Tehnic Investitii – medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;

–  cunostinte de operare pe calculator: Word, Excel  – nivel baza;

–  cunostinte  de limba straina: limba engleza – nivel baza;

minim 6 luni
9. referent III asistent 1 426286 Serviciul Taxe Speciale si Locale – medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;

–  cunostinte de operare pe calculator: Word, Excel  – nivel baza;

–  cunostinte  de limba straina: limba engleza – nivel baza;

minim 6 luni

IV. Actele necesare in vederea intocmirii dosarului de inscriere:

  1. formularul de inscriere;
  2. copia actului de identitate;
  3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
  4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
  5. cazierul judiciar;*
  6. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; **
  7. declaratie pe propria raspundere ca nu a desfasurat activitati de politie politica.
  8. declaratie pe propria raspundere conform art. 54 lit. i) din Legea nr. 188/1999;
  9. CV model European
  10. recomandare de la ultimul loc de munca.

* documentul prevazut la pct. 5 poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire.

** adeverinta care atesta starea de sanatate contine in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.

V. Bibliografia pentru concurs:

a) inspector, clasa I, grad asistent/ inspector, clasa I, grad debutant – Serviciul Juridic

  • Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Titlul IX din Hotararea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, actualizata;
  • Ordonanta de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 382/2016 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2017;
  • Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 74/2016 privind aprobarea Schemei de ajutor de minimis reprezentand facilitati fiscale constand in reducerea cu 50% a impozitului pe cladiri si a impozitului pe teren datorate de catre intreprinderi care au calitatea de contribuabili ai bugetului local al municipiului Constanta, stabilit pentru cladirile utilizate pentru prestarea de servicii turistice si terenurile aferente acestora utilizate pentru prestarea de servicii turistice;
  • Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 75/2016 privind aprobarea Schemei de ajutor de minimis privind reducerea de la plata obligatiilor fiscale conform dispozitiilor art. 456 alin. (4) si art. 464 alin. (4) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordinul nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale, actualizat;
  • Ordinul nr. 94/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate in scopul obtinerii informatiilor necesare realizarii schimbului automat obligatoriu de informatii potrivit art. 291 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala;
  • Ordinul nr. 144/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de colectare a impozitelor si taxelor locale, precum si a altor venituri ale bugetelor locale de catre organele fiscale locale, si pentru modificarea si completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul dezvoltarii regionale si administratiei publice, nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale;
  • Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  •  Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.

b) inspector, clasa I, grad debutant – Serviciul Financiar Contabilitate

  • Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Titlul IX din Hotararea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Legea nr. 82/1991 privind Legea Contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
  • Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii.
  • Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobare Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de Conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordinul nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice;
  • Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea-Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordonanta de Urgenta nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;
  • Ordin nr. 60/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.

c) inspector, clasa I, grad asistent/ inspector, clasa I, grad debutant – Serviciul Achizitii Publice:

  • Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
  • Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale;
  • Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrari si concesiunile de servicii;
  • Legea nr. 101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor;
  • Hotararea nr. 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale;
  • Hotarare nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
  • Ordin nr. 264 din 8 iunie 2016 privind stabilirea metodologiei de selectie pentru evaluarea ex-ante a documentatiilor de atribuire aferente contractelor/acordurilor-cadru de achizitie publica care intra sub incidenta art. 23 alin. (2) din anexa la Hotararea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, respectiv contractelor/acordurilor-cadru sectoriale care intra sub incidenta art. 25 alin. (2) din anexa la Hotararea Guvernului nr. 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale, precum si pentru stabilirea modului de interactiune cu autoritatile/entitatile contractante verificate;
  • Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, actualizata;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.

d) referent, clasa III, grad asistent – Serviciul Tehnic Investitii:

  • Legea nr. 82/1991 Legea contabilitatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
  • Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
  • Ordonanta nr. 20/1994 privind punerea in siguranta a fondului construit existent, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare.

e) inspector, clasa I, grad asistent – Serviciul Agentia Fiscala nr.4/referent, clasa III, grad asistent – Serviciul Taxe Speciale si Locale

  • Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Titlul IX din Hotararea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  •  Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, actualizata;
  • Ordonanta de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 382/2016 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2017;
  • Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 74/2016 privind aprobarea Schemei de ajutor de minimis reprezentand facilitati fiscale constand in reducerea cu 50% a impozitului pe cladiri si a impozitului pe teren datorate de catre intreprinderi care au calitatea de contribuabili ai bugetului local al municipiului Constanta, stabilit pentru cladirile utilizate pentru prestarea de servicii turistice si terenurile aferente acestora utilizate pentru prestarea de servicii turistice;
  • Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 75/2016 privind aprobarea Schemei de ajutor de minimis privind reducerea de la plata obligatiilor fiscale conform dispozitiilor art. 456 alin. (4) si art. 464 alin. (4) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordinul nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale, actualizat;
  • Ordinul nr. 94/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate in scopul obtinerii informatiilor necesare realizarii schimbului automat obligatoriu de informatii potrivit art. 291 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala;
  • Ordinul nr. 144/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de colectare a impozitelor si taxelor locale, precum si a altor venituri ale bugetelor locale de catre organele fiscale locale, si pentru modificarea si completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul dezvoltarii regionale si administratiei publice, nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale;
  • Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public.

f) inspector, clasa I, grad asistent – Serviciul Management Integrat

  • Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal actualizata;
  • Titlul IX din Hotararea de Guvern nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
  • Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala;
  • Ordonanta de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 382/2016 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2017;
  • Ordinul nr. 400/2015, pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entitatilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea de Guvern nr. 1.425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor in institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Standardul ISO 9000-2015, Sisteme de management al calitatii, Principii fundamentale si vocabular;
  • Standardul ISO 9001-2015, Sisteme de management al calitatii, Cerinte cu ghid de utilizare;
  • Standardul ISO 14001-2015, Sisteme de management de mediu, Cerinte cu ghid de utilizare;
  • Standardul OHSAS 18001-2008, Sisteme de management al sanatatii si securitatii ocupationale, Cerinte.
  • Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, actualizata;
  • Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.

Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Serviciului Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local Constanta din bd. Tomis nr. 112 si la nr. de telefon: 0241/488564.

Click to listen highlighted text!