Sunt
Persoana Fizica
Sunt
P. F.
P. J.
Sunt
Persoana Juridica
Sunt
P. J.
P. F.

Anunt concurs de promovare pentru ocuparea a două funcții publice de conducere vacante


În conformitate cu prevederile art. 618 alin. (1) lit b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu prevederile art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local organizează la sediul instituţiei din bd. Tomis nr. 112, Constanţa, concurs de promovare pentru ocuparea a două funcții publice de conducere vacante de:

– șef serviciu, gradul II, ID 278099 – serviciul Resurse Umane;

– șef serviciu, gradul II, ID 278237 – serviciul Urmărire și Executare Silită.

Durata timpului de muncă: durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

 Calendarul de desfășurare a concursului:

  1. proba scrisă în data de 19.04.2021, ora 10.00;
  2. proba interviu în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, doar acei candidați care au obținut la proba scrisă minim 70 puncte;

Condiţiile de participare:

– șef serviciu, gradul II, ID 278099 – serviciul Resurse Umane:

  1. să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
  2. să aibă minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  3. să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice sau administrative;
  4. studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
  5. să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  6. să deţină competenţe profesionale dovedite prin perfecţionări/specializări dovedite cu documente emise în condiţiile legii, în domeniul Managementul Resurselor Umane și Salarizarea personalului bugetar organizate de instituţii abilitate potrivit legii.

– șef serviciu, gradul II, ID 278237 – serviciul Urmărire și Executare Silită:

  1. să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
  2. să aibă minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  3. să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice, juridice, administrative sau management;
  4. studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
  5. să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local Constanţa, bd. Tomis nr. 112, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 17.03.2021 – 05.04.2021, inclusiv și trebuie să conțină în mod obligatoriu următoarele documente:

  1. formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 611/2008;
  2. curriculum vitae, modelul comun european;
  3. copia actului de identitate;
  4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor acte care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
  5. copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz;
  6. copia carnetului de muncă și a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;*

*Modelul orientativ al adeverinţei  este prevăzut în anexa nr. 2D la la Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.

  1. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  2. cazierul administrativ.

Copiile actelor mai sus menționate se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Formularul de înscriere la concurs se pune la dispoziţie candidaţilor, din oficiu, astfel:

– de către secretarul comisiei de concurs la sediul Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local Constanţa, bd. Tomis nr. 112

– accesând pagina de internet a instituției: www.spit-ct.ro secțiunea Despre institutie –  Cariera.

Bibliografia, tematica  și  atribuțiile prevăzute în fișa postului  se anexează la prezentul anunţ.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local şi la secretarul comisiei de concurs, Pîrleală Andra – Daniela, inspector, telefon: 0241/488564, e-mail: sru@spit-ct.ro.

Rezultate

Rezultatul selecției dosarelor

Rezultat proba scrisa

Rezultat proba interviu

Rezultat final

Click to listen highlighted text!