Sunt
Persoana Fizica
Sunt
P. F.
P. J.
Sunt
Persoana Juridica
Sunt
P. J.
P. F.

Anunț privind organizarea examenului pentru funcționarii publici din cadrul Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța ale căror funcții publice au fost supuse reorganizării


Anunț privind organizarea examenului pentru funcționarii publici din cadrul Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța ale căror funcții publice au fost supuse reorganizării

 

Având în vedere H.C.L. nr. 219/30.07.2021 privind aprobarea organigramei și statului de funcții ale Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța

Luând în considerare Dispoziția Directorului Executiv nr. 331/19.08.2021 privind aprobarea Metodologiei de reorganizare a Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța; Serviciul Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța

Serviciul Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța organizează la sediul instituţiei din bd. Tomis nr. 112, examen pentru funcționarii publici ale căror funcții publice au fost supuse reorganizării.

 A. Calendarul de desfășurare al examenului:

 – Depunerea cererilor de înscriere la examen va avea loc în perioada 20.08.2021 – 27.08.2021;

– Selecția candidaților va avea loc în termen de 24 ore de la încheierea perioadei de depunere a cererilor;

– Proba scrisă se va desfășura în data de 01.09.2021 ora 1000, respectiv în data de 02.09.2021 ora 1000 la sediul instituţiei din bd. Tomis nr. 112, Constanța;

– Afișarea rezultatelor probei scrise va avea loc în termen de maximum 72 de ore de la finalizarea probei scrise;

– Depunerea contestațiilor se va face în termen de maximum 24 de ore de la data afișării rezultatelor probei scrise;

– Soluționarea contestațiilor se va efectua în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor;

– Afișarea rezultatelor finale va avea loc în data de 08.09.2021.

 

B. Funcțiile publice pentru care se organizează examen:

1.Serviciul Analiză, Constatare și Control

– 14 funcții publice de execuție vacante de inspector clasa I grad superior;

Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții de participare:

–  să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– să aibă minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

– să fi desfăşurat activităţi similare.

 Proba scrisă are loc în data de 01.09.2021 ora 1000.

Bibliografie

  1. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată- Titlul IX- Impozite și taxe locale;
  2. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  3. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, actualizată – INTEGRAL;
  4. Ordonanţa de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, actualizată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL ;
  5. HCL nr. 433/28.12.2020 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale la nivelul municipiului Constanta in anul 2021– INTEGRAL;
  6. HCL nr. 6/2021 pentru modificarea HCL nr. 433/2020 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța în anul 2021 prin îndreptarea erorilor materiale din cuprinsul acesteia – INTEGRAL;
  7. HCL nr. 87/2021 pentru aprobarea unor facilităţi fiscale și a Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii – INTEGRAL;
  8. Ordinul nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor şi taxelor locale de către organele fiscale locale, actualizat – INTEGRAL;
  9. Ordinul nr. 144/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de colectare a impozitelor şi taxelor locale, precum şi a altor venituri ale bugetelor locale de către organele fiscale locale, şi pentru modificarea şi completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor şi taxelor locale de către organele fiscale locale – INTEGRAL;
  10. Ordinul nr. 94/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate în scopul obţinerii informaţiilor necesare realizării schimbului automat obligatoriu de informaţii potrivit art. 291 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală – INTEGRAL;
  11. Constituţia României, republicată – INTEGRAL;
  12. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare – Titlul I şi II ale părţii a VI-a;
  13. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  14. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  15. Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare;
  16. Regulamentul (UE) 2016/679 privind Protecția Datelor cu Caracter Personal;
  17. Sistemul de management integrat (SR EN ISO 9001:2015 SR EN ISO 9001:2015 Sistem de management al calităţii. Cerințe; SR EN ISO 14001:2015 Sistem de management de mediu. Cerinţe cu ghid de utilizare; SR EN ISO 27001:2013 Tehnologia informaţiei. Tehnici de securitate. Sistem de management al securităţii informaţiei. Cerinţe; SE EN ISO 45001: 2018 Sistem de management al sănătăţii şi securităţii în muncă. Cerinţe și îndrumări pentru utilizare), inclusiv Contextul SPIT, Proceduri și instrucțiuni de lucru.

2. Serviciul Agenția Fiscală nr. 4

– 8 funcții publice de execuție vacante de inspector clasa I grad superior;

 Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții de participare:

– să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– să aibă minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

– să fi desfăşurat activităţi similare.

Proba scrisă are loc în data de 01.09.2021 ora 1000.

Bibliografie

  1. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  2. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  3. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, actualizată – INTEGRAL;
  4. Ordonanţa de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, actualizată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  5. HCL nr. 433/2020 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanta în anul 2021 – INTEGRAL;
  6. HCL nr. 6/2021 pentru modificarea HCL nr. 433/2020 privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale la nivelul municipiului Constanţa în anul 2021 prin îndreptarea erorilor materiale din cuprinsul acesteia – INTEGRAL;
  7. HCL nr. 87/2021 pentru aprobarea unor facilităţi fiscale și a Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii – INTEGRAL;
  8. Ordinul nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor şi taxelor locale de către organele fiscale locale, actualizat – INTEGRAL;
  9. Ordinul nr. 144/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de colectare a impozitelor şi taxelor locale, precum şi a altor venituri ale bugetelor locale de către organele fiscale locale, şi pentru modificarea şi completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor şi taxelor locale de către organele fiscale locale – INTEGRAL;
  10. Ordinul nr. 94/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate în scopul obţinerii informaţiilor necesare realizării schimbului automat obligatoriu de informaţii potrivit art. 291 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală – INTEGRAL.
  11. Constituţia României, republicată – INTEGRAL;
  12. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare – Titlul I şi II ale părţii a VI-a;
  13. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  14. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  15. Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare;
  16. Regulamentul (UE) 2016/679 privind Protecția Datelor cu Caracter Personal;
  17. Sistemul de management integrat (SR EN ISO 9001:2015 SR EN ISO 9001:2015 Sistem de management al calităţii. Cerințe; SR EN ISO 14001:2015 Sistem de management de mediu. Cerinţe cu ghid de utilizare; SR EN ISO 27001:2013 Tehnologia informaţiei. Tehnici de securitate. Sistem de management al securităţii informaţiei. Cerinţe; SE EN ISO 45001: 2018 Sistem de management al sănătăţii şi securităţii în muncă. Cerinţe și îndrumări pentru utilizare), inclusiv Contextul SPIT, Proceduri și instrucțiuni de lucru.

3.Biroul Management Integrat

– 1 funcție publică de execuție vacantă de inspector clasa I grad superior;

Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții de participare:

– să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– să aibă minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

– să fi desfăşurat activităţi similare.

Proba scrisă are loc în data de 02.09.2021 ora 1000.

Bibliografie

  1. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată – Titlul IX – Impozite și taxe locale;
  2. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  3. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, actualizată – INTEGRAL;
  4. Ordonanţa de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, actualizată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL ;
  5. HCL nr. 433/28.12.2020 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale la nivelul municipiului Constanta in anul 2021– INTEGRAL;
  6. HCL nr. 6/2021 pentru modificarea HCL nr. 433/2020 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța în anul 2021 prin îndreptarea erorilor materiale din cuprinsul acesteia – INTEGRAL;
  7. HCL nr. 87/2021 pentru aprobarea unor facilităţi fiscale și a Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii – INTEGRAL;
  8. Ordonanța de Guvern nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare – INTEGRAL;
  9. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare – INTEGRAL;
  10. Hotărârea Guvernului nr. 478/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţii de interes public, cu modificările și completările ulterioare – INTEGRAL;
  11. Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  12. Hotărârea Guvernului nr. 1723/2004 privind aprobarea Programului de măsuri pentru combaterea birocraţiei în activitatea de relaţii cu publicul, cu modificările ulterioare – INTEGRAL;
  13. Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei – INTEGRAL.
  14. Constituţia României, republicată – INTEGRAL;
  15. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare – Titlul I şi II ale părţii a VI-a;
  16. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  17. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  18. Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare;
  19. Regulamentul (UE) 2016/679 privind Protecția Datelor cu Caracter Personal;
  20. Sistemul de management integrat (SR EN ISO 9001:2015 SR EN ISO 9001:2015 Sistem de management al calităţii. Cerințe; SR EN ISO 14001:2015 Sistem de management de mediu. Cerinţe cu ghid de utilizare; SR EN ISO 27001:2013 Tehnologia informaţiei. Tehnici de securitate. Sistem de management al securităţii informaţiei. Cerinţe; SE EN ISO 45001: 2018 Sistem de management al sănătăţii şi securităţii în muncă. Cerinţe și îndrumări pentru utilizare), inclusiv Contextul SPIT, Proceduri și instrucțiuni de lucru.

4.Serviciul Tehnic Investiții

–  2 funcții publice de execuție vacante de referent clasa III grad asistent;

Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții de participare:

– să aibă studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;

– să aibă minim 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

– să fi desfăşurat activităţi similare.

Proba scrisă are loc în data de 02.09.2021 ora 1000.

 Bibliografie

  1. Legea nr. 82/1991 Legea contabilității, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  2. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice, actualizată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  3. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile; – INTEGRAL;
  4. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii – INTEGRAL;
  5. H.G. nr. 1.391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, actualizată – INTEGRAL;
  6. Ordonanţă de Urgenţă nr. 13/2013 privind serviciile poştale, actualizată – INTEGRAL;
  7. Ordonanţa de Guvern nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice – INTEGRAL;
  8. Lege nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările și completările ulterioare;
  9. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din  Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
  10. Legea nr. 184/2016 privind instituirea unui mecanism de prevenire a conflictului de interese în procedura de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
  11. Ordin nr. 1.917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia cu modificările și completările ulterioare – stocurile.
  12. Constituţia României, republicată – INTEGRAL;
  13. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare – Titlul I şi II ale părţii a VI-a;
  14. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  15. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  16. Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare;
  17. Regulamentul (UE) 2016/679 privind Protecția Datelor cu Caracter Personal;
  18. Sistemul de management integrat (SR EN ISO 9001:2015 SR EN ISO 9001:2015 Sistem de management al calităţii. Cerințe; SR EN ISO 14001:2015 Sistem de management de mediu. Cerinţe cu ghid de utilizare; SR EN ISO 27001:2013 Tehnologia informaţiei. Tehnici de securitate. Sistem de management al securităţii informaţiei. Cerinţe; SE EN ISO 45001: 2018 Sistem de management al sănătăţii şi securităţii în muncă. Cerinţe și îndrumări pentru utilizare), inclusiv Contextul SPIT, Proceduri și instrucțiuni de lucru;

5.Biroul Managementul Fizic și Electronic al Documentelor

– 1 funcție publică de execuție vacantă de inspector clasa I grad asistent;

 Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții de participare:

– să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– să aibă minim 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

– să fi desfăşurat activităţi similare.

Proba scrisă are loc în data de 02.09.2021 ora 1000.

Bibliografie

  1. Legea nr. 16/1996 a Arhivelor Naţionale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  2. Ordin nr. 137/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice privind aplicarea unor dispozitii ale Legii Arhivelor Nationale nr. 16/1996 – INTEGRAL;
  3. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  4. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată –
    Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  5. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, actualizată – INTEGRAL;
  6. Ordonanţa de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, actualizată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  7. HCL nr. 433/2020 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale la nivelul municipiului Constanta in anul 2021 – INTEGRAL;
  8. HCL nr. 6/2021 pentru modificarea HCL nr. 433/2020 privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale la nivelul municipiului Constanţa în anul 2021 prin îndreptarea erorilor materiale din cuprinsul acesteia – INTEGRAL;
  9. HCL nr. 87/2021 pentru aprobarea unor facilităţi fiscale și a Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii – INTEGRAL;
  10. Ordinul nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor şi taxelor locale de către organele fiscale locale, actualizat – INTEGRAL;
  11. Ordinul nr. 144/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de colectare a impozitelor şi taxelor locale, precum şi a altor venituri ale bugetelor locale de către organele fiscale locale, şi pentru modificarea şi completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor şi taxelor locale de către organele fiscale locale – INTEGRAL;
  12. Ordinul nr. 94/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate în scopul obţinerii informaţiilor necesare realizării schimbului automat obligatoriu de informaţii potrivit art. 291 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală – INTEGRAL.
  13. Constituţia României, republicată – INTEGRAL;
  14. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare – Titlul I şi II ale părţii a VI-a;
  15. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  16. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  17. Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare;
  18. Regulamentul (UE) 2016/679 privind Protecția Datelor cu Caracter Personal;
  19. Sistemul de management integrat (SR EN ISO 9001:2015 SR EN ISO 9001:2015 Sistem de management al calităţii. Cerințe; SR EN ISO 14001:2015 Sistem de management de mediu. Cerinţe cu ghid de utilizare; SR EN ISO 27001:2013 Tehnologia informaţiei. Tehnici de securitate. Sistem de management al securităţii informaţiei. Cerinţe; SE EN ISO 45001: 2018 Sistem de management al sănătăţii şi securităţii în muncă. Cerinţe și îndrumări pentru utilizare), inclusiv Contextul SPIT, Proceduri și instrucțiuni de lucru;

6.Serviciul Urmărire și Executare Silită

– 8 funcții publice de execuție vacante de inspector clasa I grad superior;

– 1 funcție publică de execuție vacantă de inspector clasa I grad principal;

– 1 funcție publică de execuție vacantă de referent clasa III grad superior;

 Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții de participare:

  1. inspector clasa I grad superior:

– să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– să aibă minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

– să fi desfăşurat activităţi similare.

  1. inspector clasa I grad principal:

–  să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– să aibă minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

– să fi desfăşurat activităţi similare.

  1. referent clasa III grad superior:

– să aibă studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;

– să aibă minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

– să fi desfăşurat activităţi similare.

Proba scrisă are loc în data de 02.09.2021 ora 1000.

Bibliografie

  1. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată – Titlul IX – Impozite și taxe locale;
  2. Hotărârea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizată – Titlul IX – Impozite şi taxe locale;
  3. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, actualizată – INTEGRAL;
  4. Ordonanţa de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, actualizată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  5. HCL nr. 433/28.12.2020 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale la nivelul municipiului Constanta in anul 2021– INTEGRAL;
  6. HCL nr. 6/2021 pentru modificarea HCL nr. 433/2020 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța în anul 2021 prin îndreptarea erorilor materiale din cuprinsul acesteia – INTEGRAL;
  7. HCL nr. 87/2021 pentru aprobarea unor facilităţi fiscale și a Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii – INTEGRAL;
  8. Ordonanța de Guvern nr. 22/2002 privind executarea obligațiilor de plată ale instituțiilor publice, stabilite prin titluri executorii, cu modificările si completările ulterioare – INTEGRAL;
  9. Ordinul nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor şi taxelor locale de către organele fiscale locale, actualizat – INTEGRAL;
  10. Ordinul nr. 144/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de colectare a impozitelor şi taxelor locale, precum şi a altor venituri ale bugetelor locale de către organele fiscale locale, şi pentru modificarea şi completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor şi taxelor locale de către organele fiscale locale – INTEGRAL;
  11. Ordinul nr. 94/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate în scopul obţinerii informaţiilor necesare realizării schimbului automat obligatoriu de informaţii potrivit art. 291 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală – INTEGRAL;
  12. Constituţia României, republicată – INTEGRAL;
  13. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare – Titlul I şi II ale părţii a VI-a;
  14. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  15. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – INTEGRAL;
  16. Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea codului controlului intern managerial al entităților publice, cu modificările și completările ulterioare;
  17. Regulamentul (UE) 2016/679 privind Protecția Datelor cu Caracter Personal;
  18. Sistemul de management integrat (SR EN ISO 9001:2015 SR EN ISO 9001:2015 Sistem de management al calităţii. Cerințe; SR EN ISO 14001:2015 Sistem de management de mediu. Cerinţe cu ghid de utilizare; SR EN ISO 27001:2013 Tehnologia informaţiei. Tehnici de securitate. Sistem de management al securităţii informaţiei. Cerinţe; SE EN ISO 45001: 2018 Sistem de management al sănătăţii şi securităţii în muncă. Cerinţe și îndrumări pentru utilizare), inclusiv Contextul SPIT, Proceduri și instrucțiuni de lucru;

Notă: Pentru toate actele normative menționate sunt valabile doar formele actualizate/republicate.

Relaţii suplimentare se pot obţine la serviciul Resurse Umane, telefon: 0241/488564, e-mail: sru@spit-ct.ro.

Rezultate

Rezultate selectie cereri

Rezultate contestații

Rezultate proba scrisa

Rezultate contestatii proba scrisa

Rezultate finale

Click to listen highlighted text!